Jak skutecznie wspierać eksport?

warsztat kreatywny - 1 grudnia 2016 r.

ad-post-creative-slot

Zapraszamy przedsiębiorców z Pomorza i Kujaw do udziału w spotkaniu Jak skutecznie wspierać eksport? – warsztat kreatywny.  Celem Warsztatu jest przeanalizowanie dostępnych form oraz skuteczności wsparcia internacjonalizacji firm w regionie oraz wypracowanie pomysłów i propozycji działań w tym zakresie. Spotkanie odbędzie się w 1 grudnia br., w godz. 11.00-16.00 w Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A., przy ul. Włocławskiej 167 w Toruniu.

Szczególnie pragniemy zainteresować przedsiębiorstwa działające na rynkach zagranicznych lub zamierzające podjąć taką działalność oraz przedstawicieli instytucji otoczenia biznesu, którym tematyka wsparcia internacjonalizacji firm jest szczególnie bliska. Zależy nam na tym, aby podzielili się Państwo swoimi potrzebami, doświadczeniami i spostrzeżeniami.

Warsztaty będą przeprowadzone z zastosowaniem technik kreatywnych, pobudzających do wymiany informacji oraz inspirujących do tworzenia ciekawych pomysłów. Doświadczony trener z zainicjuje dyskusję nad możliwymi działaniami oraz pomoże we wspólnym wypracowaniu konkretnych rozwiązań z wykorzystaniem narzędzi design thinking.

Wnioski z  Warsztatu będą zaprezentowane w Analizie umiędzynarodowienia MŚP w województwie kujawsko-pomorskim  a propozycje rozwiązań zostaną zaprezentowane przedstawicielom Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz przedstawicielom największych miast w regionie, celem uwzględnienia w regionalnej polityce wsparcia przedsiębiorczości.

Prosimy o zgłaszanie uczestnictwa za pomocą FORMULARZA REJESTRACJI.

Udział w warsztatach jest bezpłatny. Spotkanie jest organizowane w ramach projektu SME Internationalisaton Exchange (SIE), współfinansowanego ze źródeł Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu INTERREG Europa.

Trener prowadzący:

Sylwia Hull-Wosiek – certyfikowany Trener Biznesu (2002r.). Dyrektor ds. Kreatywności i Rozwoju w Concordia Design. Wykładowca na uczelniach:  Collegium da Vinci, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej  Specjalizuje się w obszarach kreatywność i budowanie interdyscyplinarnych zespołów. Wykorzystuje techniki kreatywne, w tym metodologię design thinking, w procesach wdrożenia innowacyjnych produktów oraz tworzenia strategii dla biznesu i instytucji. Zrealizowała warsztaty dla takich firm i organizacji  jak:  Allegro, Ikea, Arvato, ITE, Tatrzański Park Narodowy, Yes, Sitag, Balma, Meble Vox, Profile Vox, Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych, Urząd Miasta Warszawa, Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego.

 

 

 

 

 

Partnerzy:

Patroni medialni: